NanoFlowcell, o firmă puţin cunoscută în industria auto, dar care a adus la Salonul Auto de la Geneva cel mai frumos concept prezentat la această ediţie a salonului. Numele oficial al prototipului este Quant e-Sportlimousine şi este excepţional atât la nivelul design-ului, cât şi la cel al soluţiilor de propulsie şi de înmagazinare a energiei pe care le propune, bazate pe aşa-numitele "Flow-Batteries" (o combinaţie între bateriile normale şi celulele pe bază de hidrogen, iar energia nu este înmagazinată de un electrod, ca într-o baterie clasică, ci de un electrolit lichid într-un sistem mai complex).
Maşina se bazează pe patru motoare electrice, câte unul la fiecare roată, care dezvoltă în total 925 de cai putere la sarcină maximă şi, cităm din informaţiile oficiale, "câte 2900 Nm din fiecare motor".
La nivel de performanţe, vorbim de o soluţie de propulsie care are capacitatea de a propulsa maşina în 2.8 secunde de la 0 la 100 km/h şi la o viteză maximă de 380 km/h.
Conform declaraţiilor oficialilor companiei din Liechtenstein, conceptul a fost dezvoltat într-un laborator din Zurich, iar primele prototipuri care vor circula pe străzi vor vedea lumina zilei până la finalul acestui an.