Foarte multe companii mici şi mijlocii din România au început să-şi facă publicitate prin intermediul reţelei Facebook. Reclamele sunt targetate şi apar în funcţie de activitatea pe care o are utilizatorul de Facebook: căror branduri dă like, ce subiecte îl interesează, cu cine interacţionează, ce prieteni are etc.
Facebook oferă oricui posibilitatea de a-şi achiziţiona reclama în reţea, un funcţie de bugetul planificat şi de preferinţele publicitare, precum localitatea/tara, vârstă, un anumit interes (exemplu, alergare), tipul de utilizator (oricine, doar cei conectaţi cu pagina companiei, doar cei are nu sunt conectat cu pagina companiei), bugetul avut la dispoziţie.
Targetarea Facebook este destul de precisă. Spre exemplu, un producător de echipamente sportive pentru alergare poate publica o reclamă, vizibilă doar alergătorilor amatori din Bucureşti şi va avea o audienţă de 12.820 de oameni.
Google AdWords, serviciul pentru publicitate online oferit de Google, permite, de asemenea, o targetare complexă a audienţei.
O firmă mică sau mijlocie îşi poate pune problema, care sistem de publicitate este mai eficient? Care sistem de publicitate îi va aduce mai mulţi vizitatori sau îi va genera mai multe vânzări?
Potrivit firmelor, reţeaua socială Facebook generează mai mult "buzz", dar Google AdWords îi face pe utilizatori să cumpere.
Potrivit estimărilor, piaţa de publicitate online din România este în prezent de aproximativ 40 de milioane de euro, din care Google are o cotă de cel puţin 35%, Facebook între 10 şi 15%, Yahoo între 5 şi 10%.
Restul pieţei este împărţită între alte site-uri internaţionale, sisteme licitative şi, pe piaţa locală, intre publisheri şi regiile de publicitate online..
Facebook a generat venituri în valoare de 5,089 de miliarde de dolari în 2012, în timp ce Google a obţinut, tot anul trecut, dar la nivelul trimestrului patru, venituri în valoare de 14,42 miliarde de dolari.
TITLURILE ZILEI:
• Preotul Nicolae Tănase din Valea Plopului: „Fetele frumoase atrag băieţi” şi ar trebui judecate pentru agresiunile sexuale • CSM Ploieşti, pe drumul spre semifinalele Campionatului Naţional de Handbal Juniori 1 • Forumul de Afaceri România – Turcia, în Prahova. Consolidarea legăturilor economice şi stimularea investiţiilor • Preotul Nicolae Tănase din Valea Plopului: „Fetele frumoase atrag băieţi” şi ar trebui judecate pentru agresiunile sexuale • CSM Ploieşti, pe drumul spre semifinalele Campionatului Naţional de Handbal Juniori 1 • Forumul de Afaceri România – Turcia, în Prahova. Consolidarea legăturilor economice şi stimularea investiţiilor
Google aduce vânzări, Facebook doar like-uri
15 aprilie 2013
Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
Rolul României în Al Doilea Război Mondial. Cum am pierdut Basarabia şi Bucovina - FOTO
-
Prefectul Virgil Nanu, seful PSD Prahova, abuz în serviciu în cazul primarului de la Târgsoru Vechi!
-
Falsurile din rapoartele prezentate de Marian Nistor consilierilor locali! Cine răspunde?
-
Autodenunţul Irinei Nistor. Candidata PSD la Primăria Câmpina se pregăteşte să blocheze oraşul!
-
PNL Prahova: Iulian Dumitrescu, candidatul liberalilor la preşedinţia Consiliului Judeţean şi Bogdan Nica, candidatul PNL la Primăria Ploieşti
-
Zelenski de Ploieşti
-
Ciprian Morărescu nu mai candidează pentru un nou mandat de primar al Comunei Filipestii de Pădure!
-
Cristian Constantin Apostol:” ADN-ul USR nu mai există – a devenit oficial un partid “toţi la fel„
-
Ilie Serbănescu, unul dintre cei mai proeminenţi economişti ai României, a murit
-
Femeie violată de un poliţist de la Sectia 4 de Poliţie Ploieşti?
Anul - ediţia nr. 3452
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 19 aprilie 2024
Autentificare
Autentificare