Vineri, 29 martie 2024 - 5:45:11
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!


Cum ajută fiecare utilizator afacerea Facebook?


18 mai 2012

faceboolkCu fiecare "like", fiecare prieten pe care îl adaugi listei tale, fiecare pagină la care te abonezi şi cu fiecare pagină web pe care o recomanzi contribui la afacerea de miliarde de dolari a Facebook.
Dacă pentru tine acestea sunt moduri de a a-ţi îmbunătăţi experienţa pe reţeaua de socializare, pentru Facebook sunt "cărămizile" unei companii de miliarde de dolari, scrie Cnn.


În afaceri există o regulă pe care şi Facebook o respectă: dacă nu plăteşti, atunci nu eşti client. Eşti un produs.
În acest caz, fiecare persoană care are un cont de Facebook este un produs care aduce companiei în medie, 4,84 de dolari pe an.
La doar o zi până la Oferta Publică Iniţiată, investitorii par a fi impresionaţi de capacitatea reteie de socializare de a pune reclamele potrivite în faţa celor 900 de milioane de utilizatori.
"Avantajul publicităţii pe Facebook este toocmai acela că poate ajuta companiile de publicitate să îşi cunoască publicul. Pe Facebook, informaţiile postate de utilizatori sunt autentice şi pot ajuta publicităţii să atingă "coarda sensibilă", a declarat Arvind Bhatia analist Sterne Agee Financial Services.
În documentul oficial făcut public înaintea listării Facebook se menţiona că reteau de socializare obţine în jur de 85% din venituri din publicitate. Restul de 15% vin din plăţi făcute pentru găzduirea unor aplicaţii care rulează pe Facebook (12% fiind de la o singură sursă, Zynga).


Sistemul se bazează pe informaţiile postate de utlizatori.De exemplu, dacă o femeie îşi schimbă statusul din "single" în "engaged", pe pagina acesteia vor fi postate anunţuri cu organizatori de nunţi, firme de catering sau rochii de mireasă.
În plus, sistemul funcţionează şi ca un instrument de endorsement. Fiecare utilizator Facebook are, în medie, 229 prieteni care îi urmăresc activitatea pe reteau de socializare. Astfel, fiecare like dat pentru un brand poate atrage atenţia altor 229 de persoane.
Compania nu a oferit încă detalii legate de cum funcţionează sistemul, însă inovaţia adusă de Facebook pare să revolutioneaze domeniul publicităţii şi să impresioneze investitorii.


Potrivit unui studiu Associated Press, trei din cinci utilizatori spun că nu au încredere că Facebook nu va utiliza datelor lor personale. De cealaltă parte, reprezentanţii companiei suntin că publicitarii nu primesc date personale ale unor anumiţi utilizatori, şi practic nu ajung niciodată să cunoască numele celor cărora se adresează.


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin


Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 29 martie 2024
Autentificare
stiriactuale.ro