Sursele spun că personajul ciudat denumit "Chupacabra", în traducere liberă "sugătoare de capre" a trăit în America, fiind atestat pentru prima dată prin 1994.
Nu, nu este o legendă și dezaprob locația atestată mai sus, pentru că, hidoasa creatură și-a făcut apariția în nenumărate rânduri și la noi cu precădere în mediul rural, mai ales în preajma campaniilor electorale.
Făcând o paranteză, doresc să aduc amintire despre mințile rătăcite care știu doar să critice și să-și anihileze posibilii adversari, lipsiți de apărare. Frustrații folosesc tactici mârșave, ducându-și rivalii în derizoriu prin epitete derivate din specia rozătoarelor. Așa este când îți uiți originea și, odată văzut cu sacii în căruță, nu-ți mai amintești cu cine ai plecat la drum. Domnilor, să nu uităm de acea vorbă, că este de actualitate: "Dă-i prostului puterea ca să vezi cine e".
Aflați la începutul unui an picant, înainte de precampanie, Michiduță se agită în sânul poporului român și personajele mitologice își fac apariția, flămânde.
Forme odioase de gândire iscă noi strategii de ascensiune și promovare, dezumanizând actorii politici. Se despoaie public unii pe alții, împroșcându-se cu materii fecale în mass-media și mai nou în plină stradă. Vulgaritatea este în mare vogă și promovează teoria conspirației: "mrrr, ham, mac, oac, forțe oculte". Paranoia și delirium tremens apar și crează dependență în rândul celor care cred că pierd competiții electorale, nedreptățiți sau din vina colegilor care nu le împărtășesc ideile.
Ciudații lui Harap Alb au fost văzuți ultima dată prin 2011 la Scorțeni, în Prahova. Făceau minuni și se dădeau în stambă, dar să știți că tot atunci din șanțuri sărea Chupacabra, care, infestând votanții prin flatulații puturoase emanate de la mici și de la bere, îi determina să aleagă împotriva voinței lor. Apunea regimul ăluia mic, iar ieșirea din scenă trebuia făcută cu șocul unui leac de frică și cu exces de zel, transformate în victoria de la Scorțeni.
În acel moment mi-am dat seama că se născuse un nou fenomen electoral, un monstru care scăpat din mână, nu putea fi controlat. Tocmai ce dezavua orice teorie conspiraționistă. Pălea până și principiul acela că "nu iese cine se votează, iese cine se vrea".
Dezinformarea și forțele malefice capătă formele unor noi tehnici de campanie, practicate de Chupacabra care se teleportează prin consiliile locale, determinându-i pe unii să nu-și mai țină cuvântul, după ce promit că susțin terminarea la timp a unor proiecte importante. Oare tot Chupacabra i-a învățat să mintă și să le promită iarăși praf în ochi ploieștenilor?
Nerușinații își fac campanie electorală pe asumările de răspunderi cruciale ale unor oameni responsabili.
La Ploiești, cu sau fără Chupacabra, în vara lui 2012 au câștigat experiența înfrângerii. Se pare că în vara acestui an mai vor o tură.
Q.E.D.