În urmă cu două săptămânia am ghinionul să întâlnesc în trafic un conducător auto din Dubai(DB) un tataie ce circula la volan cu talonul de pensie în dinți, care se îndrepta spre Halele Centrale unde vinde zarzavat.
Pentru nenea în cauza indicatoarele rutiere și regulile de circulație fiind optionale (ca pentru majoritatea celor de DB) nu a contat ca eu circulam pe drum cu prioritate,ca el avea indicatorul stop și ca trebuia sa acorde prioritate de dreapta,asa ca iese fără stres și îmi face masina"acordeon" (ca în reclama radio a firmei de care urmează sa scriu).
După lungi discuții în contradictoriu,prin care tataie încerca să se scoată dând vina pe mine ca posed o mașină puternica,pe faptul ca nu m-a văzut și dacă eu l-am văzut trebuia sa opresc ba chiar ca eu l-am lovit pe el deși omul avea lovita mașina dreapta fata (far,bara aripa) iar eu ușa stânga spate,pasaj și aripa stânga spate și anvelopa tăiată,sun la politie sa mergem la serviciul rutier.
Cum acolo programul începe la ora 9 iar accidentul a avut loc în jurul orei 6 rămâne sa ne vedem la politie mai târziu.
Acum începe partea interesanta; sun un bun prieten sa îl întreb unde au cei de la Euroins sediul deoarece acolo avea asigurarea nea' Dubai și îmi recomanda centrul de daune Avantaj el colaborând cu patronul firmei în tot ce înseamnă detailing auto.
Am făcut actele la respectiva firma,am predat mașina mergând sa vad și unde au service-ul și am primit la schimb un Volkswagen Passat B6 care timp de 20 zile a suplinit bine B7 le meu.
Ieri am reintrat în posesia trotinete mele și am avut un soc sa constat ca mașina arata ca ieșită de pe linia de fabricație de la Ingolstadt. Totul la linie,lifturile perfecte fără diferențe de culoare,adică meserie.
Am preluat mașina de la patronul firmei în persoana,un om de toată isprava și consider ca deși circumstanțele în care l-am cunoscut nu au fost deloc plăcute,a meritat din plin.
Sa facem cunoștință cu George Radu administratorul firmei de recuperări daune Avantaj un tip care a plecat de jis(vânzător de ziare) și a avut încăpățânarea sa tinda spre vârf reușind sa depășească anumite limite.
În 2017 a început cu firma de recuperări daune auto și dezamăgit de colaborarea cu diverse service-uri mai precis de calitatea lucrărilor pe care acestea le executau,mai ales ca dansul garanta clienților un nivel de satisfacție ridicat în ceea ce înseamnă reparația autovehiculelor după accident,a făcut un împrumut bancar de 50000€ și a achiziționat atelierul auto din Barcanesti care era în paragină.
A achiziționat utilaje și a pornit la drum cu un vopsitor care făcea și tinichigerie. Ulterior a avut norocul sa angajeze un tinichigiu"artist" iar rezultatele și nivelul de satisfacție al clienților a crescut exponențial.
Am aflat de la dl.Nae ca supraviețuirea în aceasta branșă este grea dansul având de recuperat în instanta peste 200 de dosare de dauna.
Firme mari de asigurari cu nume și vechime pe piața autohtonă decontează maxim 50% din valoarea daunei restul necesitând timp și bani din partea d-lui Nae deoarece trebuie sa apeleze la justiție.
Deși riscant pt afaceri sa nea' Nae a acceptat dosare de dauna de la falimentara City Insurrance pana pe 28 martie după care a fost informat ca pentru a recupera banii investiți în reparațiile autovehiculelor cu daune produse de șoferi posesori de polița RCA emisa de City trebuie sa se înscrie la masa credala asta însemnând 3/4 ani de așteptare pentru a întra în posesia banilor.
Asa ca domnia sa recomanda tuturor conducătorilor auto sa își facă polițe RCA cu decontare directa,adică un plus de cca. 150 lei dar cu posibilitatea de a-ti repara autovehiculul pe propria polița.
Multă bafta nea' Nae și tine-o pe aceasta linie deoarece asta pe lângă respectul clienților îți va aduce și o creștere semnificativa a afacerii lucru pe care desigur îl știi.