Goana după agoniseala zilnică ne face să încercăm să ne ușurăm viața apelând la tot felul de ajutoare. Comandăm mâncarea la catering, facem mișcare la sălile de fitness, de curățenia casei se ocupă firmele de profil, iar de pentru spălatul hainelor apelăm la curățătoriile profesioniste.
Dar ce te faci în momentul în care constați o sincopă în acest lanț? Schimbi furnizorul…dacă poți.
Despre lipsa de responsabilitate a unei astfel de afaceri vom scrie astăzi. Vorbim despre o curățătorie care a distrus geaca unui copil, iar reprezentanții firmei, în locul unor scuze și eventual a unei despăgubiri, au ridicat din umeri și au afirmat că…nu e vina lor.
O mămică ne-a trimis la redacție mai multe fotografii cu geaca băiețelului ei, distrusă de curățătoria ….. aflată într-un mall din zona de sud a Ploieștiului.
„Am întrebat doamnele când am dus geaca, dacă este totul în regulă, dacă ar putea fi probleme, dacă, dacă, dacă…Am primit asigurări că vor respecta întocmai eticheta de recomandare și nu va fi niciun fel de problemă. Mai mult mi s-a spus că sunt profesioniști și lucrează în domeniu de ani de zile. Am lăsat geaca fiind convins că nu vor fi probleme. Când am mers să o iau curățată am constatat că profesionismul nu prea există. Mânecile erau pur și simplu distruse. Am reclamat și tot doamnele erau cu gura mare. Că asa a fost geaca, nu e vina lor, că doar nu or să îmi cumpere geacă nouă. Am sunat și patroana firmei și am primit același răspuns. Mi-am asumat o eventuală distrugere când am dus produsul la curățat. Am depus plângere la ANPC pentru că nu e normal un astfel de comportament ”, ne-a spus femeia, extrem de revoltată.
Dacă reprezentanții „Fast and Clean” doresc să ne comunice punctul lor de vedere îi rugăm să ne contacteze pe adresa de mail a redacției [email protected] si îl vom publica imediat.
Până atunci, fiți atenți la cine apelați pentru astfel de servicii.