CONTACT

Clientul misterios, „agentul secret” care testează angajații

O româncă cu studii în Statele Unite a pus pe picioare o afacere în România prin care le oferă firmelor „clienți misterioși”, persoane care testează, sub acoperire, serviciile cu publicul, potrivit unui reportaj realizat de echipa Știrile TVR.

Prin această metodă, patronii află care sunt greșelile pe care le fac angajații și ce pot îmbunătăți.

Cei care se angajează la firma de „mystery shopping” sunt practic plătiți să ia masa în oraș la restaurante sau să facă cumpărături. Clientul trebuie să fie subtil, să se pregătească, să meargă ca și un client la o bancă, la un magazin, la un spa sau la un hotel, să se comporte normal, ca și un client, dar și ca o cameră de filmat, să înregistreze tot”, spune Cosmina Voichița Meseșan, autorul unui ghid de „mistery shopping”.

Potrivit unor estimări, peste 70% dintre casieri nu le mulțumesc clienților după ce cumpără ceva, 62% dintre ofițerii bancari nu au făcut simulări personalizate pentru clienți, peste 70% dintre clienții care au sunat la un hotel de 5 stele nu au primit asistență necesară și doar 1 din 12 chelneri vrea să știe cum s-a simțit clientul, mai arată jurnaliștii Știrile TVR.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recente

Citește și...

Spectacolul folcloric „Hai la Brâu!” a ajuns la ediția a III-a

Asociaţia Folclorică „Brâu Muntenesc” organizează sâmbătă, 15 noiembrie, spectacolul...

Pompierii prahoveni avertizează: urmează o perioadă în care creşte numărul incendiilor de locuinţe

Pompierii prahoveni au transmis un avertisment către populaţie, în...

Datoria externă a României a ajuns la peste 220 de miliarde de euro

Banca Naţională a României a anunţat că, doar în...

Poliţist atacat de un bărbat recalcitrant, într-un restaurant din Prahova

Incidentul a avut loc la un local din Gura...