CONTACT

Clientul misterios, „agentul secret” care testează angajații

O româncă cu studii în Statele Unite a pus pe picioare o afacere în România prin care le oferă firmelor „clienți misterioși”, persoane care testează, sub acoperire, serviciile cu publicul, potrivit unui reportaj realizat de echipa Știrile TVR.

Prin această metodă, patronii află care sunt greșelile pe care le fac angajații și ce pot îmbunătăți.

Cei care se angajează la firma de „mystery shopping” sunt practic plătiți să ia masa în oraș la restaurante sau să facă cumpărături. Clientul trebuie să fie subtil, să se pregătească, să meargă ca și un client la o bancă, la un magazin, la un spa sau la un hotel, să se comporte normal, ca și un client, dar și ca o cameră de filmat, să înregistreze tot”, spune Cosmina Voichița Meseșan, autorul unui ghid de „mistery shopping”.

Potrivit unor estimări, peste 70% dintre casieri nu le mulțumesc clienților după ce cumpără ceva, 62% dintre ofițerii bancari nu au făcut simulări personalizate pentru clienți, peste 70% dintre clienții care au sunat la un hotel de 5 stele nu au primit asistență necesară și doar 1 din 12 chelneri vrea să știe cum s-a simțit clientul, mai arată jurnaliștii Știrile TVR.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recente

Citește și...

Accident mortal lângă Bărăitaru. Biciclist spulberat de o autoutilitară

Accident mortal lângă Bărăitaru! O clipă de neatenție a...

Campionatul Național de Gimnastică Ritmică de la Ploiești reunește cele mai bune gimnaste din România

Ploieștiul devine, în aceste zile, locul unde eleganța și...

Băiețel de 9 ani, căutat de autorități după ce a dispărut de la o stână din Dâmbovița

Băiețel de 9 ani dat dispărut de autoritățile...

Arest la domiciliu după ce a ignorat ordinul de protecție

Arest la domiciliu după ce a ignorat ordinul de...