Persoanele care au făcut parte din comisiile de votare din Municipiul Ploieşti sunt aşteptate, începând cu data de 3 iunie 2025, să îşi ridice indemnizaţiile. Sumele vor fi distribuite de către Casieria Instituţiei Prefectului Prahova, la sediul din Palatul Administrativ, Bulevardul Republicii nr. 2-4.
Programul este următorul: de marţi până joi, între orele 08:00 şi 16:30, accesul se face prin intrarea F, iar vineri şi sâmbătă, între orele 08:00 şi 15:00, prin intrarea B.
Este necesară prezentarea cărţii de identitate în original. În cazul în care o altă persoană ridică suma în numele membrului comisiei, este obligatorie o procură notarială.
Pentru membrii comisiilor din restul localităţilor judeţului, banii vor fi viraţi către trezoreriile locale pe 30 mai 2025, urmând ca aceştia să îşi poată încasa indemnizaţiile direct de la primăriile unde au activat în ziua votului.
Mai multe detalii privind plata acestor sume sunt prevăzute în Hotărârea de Guvern nr. 79/2025 şi Ordonanţa de Urgenţă nr. 1/2025, care reglementează desfăşurarea alegerilor din acest an.