51 de firme şi profesionişti din diferite domenii au calitatea de furnizor al Casei Regale a României. Folosesc acest titlu la consolidarea identităţii mărcilor lor.
După ce a devenit furnizor al Casei Regale a României, Restaurantul Burebista din Bucureşti, de pildă, s-a re-branduit ca Burebista Royal.
Multe din firmele care au dobândit oficial statutul de „Furnizori ai Casei Regale“ nu uită să posteze faptul la vedere pe site-ul lor reprezentativ, ca producătorul de lactate Albalact, care este listat şi la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
„Acordarea calităţii de Furnizor implică un înalt standard al produselor şi serviciilor, constantă seriozitate şi înalt profesionalism din partea companiei comerciale sau a persoanei furnizor“, potrivit oficialilor Casei Regale.
Astfel, compania Murfatlar este furnizor regal încă din 2003, iar creatoarele de modă Doina Levintza – din 2005 şi Irina Schrotter - de anul trecut.
Casa Regală mai bea şi vinurile Cramelor Halewood, ca şi pe cele ale Tohani SA, apele minerale Biborţeni sau Borsec (de la Romaqua Group), şi se hrăneşte cu mezelurile Principal Company şi cu cele de la Sangria, cu carnea de pui de la Transavia, sau folosind serviciile de catering ale Privileg Catering.
Printre favoritele familiei regale se mai numără ouăle Gălbenel de la Triticum Sebeş, produsele de panificaţie de la Spicul, magiunul Topoloveni, patiseria Brutariei Rue du Pain şi lactatele Albalact.
Oficialii Albalact sunt încredinţaţi că membrii Casei Regale „au apreciat nu doar calitatea produselor Albalact, dar şi felul în care o companie românească s-a dezvoltat la nivelul cerinţelor europene, păstrând tradiţia“.
Membrii Casei Regale mai folosesc Automobilele Bavaria (BMW), corpurile de iluminat Philips, cosmeticele Avon, mobilierul şi decoraţiunile interioare Exotique.
Statutul de furnizor regal îl mai au bijutierul David Sandu, organizatoarea de evenimente Ioana Şucu, fotograful Daniel Angelescu.
Calitatea de furnizor este conferită persoanelor sau companiilor care au asigurat livrarea de bunuri sau servicii către Casa Regală, la solicitarea acesteia, timp de cel puţin un an.
Titlul este considerat un semn de recunoaştere că serviciile sau produsele persoanei sau companiei respective au fost apreciate de către Casa Regală, potrivit statutului privind calitatea de Furnizor al Casei Regale a României.
„Calitatea de furnizor se oferă pe o perioadă de trei ani, după care poate fi luată în discuţie prelungirea, pentru o nouă perioadă de trei ani“, se prevede în acelaşi statut.