Închideți
Joi, 21 noiembrie 2019 - 11:25:47
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!

Cabinet stomatologic Ploiesti, Dentist Ploiesti - Stomatologie

Apple: Secretul succesului


10 mai 2012

appleApple este una dintre cele mai mari companii din lume, iar întrebarea veşnică pare a fi "de ce are atât succes?. Răspunsul este la fel de divers că domeniile în care Apple acţionează.


Majoritatea oamenilor înţeleg faptul că Apple a pierdut războiul PC-urilor cu Microsoft şi că atunci când Apple a creat iPod şi iPhone, compania a început călătoria pe un al drum, scrie TechLand.
Pe lângă produsele de calitate înalta ale Apple, ei se mândresc şi cu serviciile oferite clienţilor, începând cu help center-ul şi continuând cu experienţa din magazinele companiei.


1. Orice produs făcut de Apple, e făcut de oameni care ar vrea să îl deţină

De cele mai multe ori, ideea pleacă de la tehnologie şi abia apoi merge către utilitatea produsului. Inginerii se pierd în tot ceea ce oferă tehnologiile care le sunt la dispoziţie şi de multe ori produc obicte care pot fi folosite doar de ei. La Apple, inginerii gândesc produse pe care le-ar folosi. Steve Jobs era "clientul" şef al produselor Apple. Toate produsele Apple se bazau pe faptul că Jobs reprezenta clientul real, iar inginerii companiei trebuiau să ţină cont de asta când gândeau un produs. Acesta trebuie să fie indispensabil.

2. Produsele trebuie să fie uşor de folosit


Jobs ţinea mult la acest aspect. În timp ce design-ul industrial este o componentă critică a produselor Apple, dacă acestea nu sunt uşor de folosit, ele vor fi considerate inutile de către utilizatori. Aceasta a fost ideea din spatele design-ului Apple de la început şi a devenit o mantră răspândită atât la inginerii software, cât şi la cei hardware.
Toate produsele create trebuie să fie intuitive şi uşor de înţeles şi învăţat. Pe măsură ce tehnologia devine mai complexă, iar utilizatorii vor mai multe funcţii, temă de a păstra lucrurile simple, e din ce în ce mai dificilă.

3. Simplitate


Succesul Apple este datorat şi faptului că există un singur produs în gama companiei - iPhone-ul. Procesul de decizie e minimizat pentru consumator. Majoritatea operatorilor de telecom au în magazinele lor zeci de modele de telefon de la diverşi producători, ceea ce complică lucrurile atât pentru angajaţi cât şi pentru clienţi.
Apple are însă un singur model de iPhone, iar angajaţii magazinelor Apple cunosc toate detaliile produselor de pe raft. O companie de cercetare indică faptul că, deşi un număr mare de opţiuni e drăguţ, procesul de alegere a unui produs se bazează pe simplitatea acestuia.
Da, există oameni cu cunostiinte largi şi care simt nevoia de o lungă listă de opţiuni, dar majoritatea prefera simplitatea.

4. Suport clienţi de înaltă calitate şi magazine bine organizate


Jobs a înţeles că una din marea problemă a industriei IT, e că, în ciuda faptului că faci produse uşor de folosit, varietatea lucrurilor pentru care oamenii vor să folosească tehnologia creează complexistate. Din acest motiv, consumatorii de toate felurile au nevoie de ajutor, din când în când.
Apple se foloseşte de acest lucru în avantajul lor. Pentru că menţine interfaţa simplă, vânzătorii din magazinele companiei cunosc produsele bine. Atunci când intri într-un magazin Apple, vânzătorul nu te întreabă "Cu ce vă pot ajuta?" ci ce întreabă "Ce ai vrea să faci astăzi?". Astfel, ei merg direct în inima problemei pentru a afla de ce e interesat clientul.
Odată ce le spui de ce ai nevoie, ei îţi rezolva problema pe loc.

5. Apple face un produs doar dacă îl poate îmbunătăţi


Apple, de obicei, nu inventeza produsele sau categorii de produse, dacă nu luăm în considerare primul computer personal şi accesoriile acestuia, precum mouse-ul. De atunci însă, toate produsele Apple au fost recreări ale unor obiecte deja existente. Apple nu a inventat MP3 player-ul, ci l-a reinventat şi l-a îmbunătăţit. Apple nu a inventat smartphone-ul, ci l-a reinventat şi îmbunătăţit. La fel şi în cazul tabletei.
"Ţelul nostru e simplu - trebuie să creăm produse mai bune. Dacă putem să facem ceva mai bine, atunci o vom face", povesteşte designerul Apple, Jonathan Ive. Apple a avut această abordare pentru iPod-uri, smartphone-uri şi, mai recent pentru iPad.

6. Apple e cu doi ani înainte competitorilor săi

Acest lucru îi sperie pe competitorii săi cel mai mult. În timp ce companiile care concurează cu Apple încearcă să scoată produse care să fie la nivelul celor ale Apple, compania din Cupertino deja munceşte la următoarele versiuni. Spre exemplu, iPhone-ul care va fi lansat în octombrie a fost deja gândit de la A la Z acum doi ani. În acest moment, compania lucrează la produsul din toamnă 2014. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu iPad-ul.


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
rating
(51 vizualizări)
Dacă v-a plăcut acest articol, daţi-ne un like:

Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:
Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate



Servicii medicale de calitate la standarde europene

Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook


servicii complete deratizare,dezinsectie,dezinfectie


































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 21 noiembrie 2019
Autentificare
stiriactuale.ro