Vineri, 23 februarie 2024 - 4:48:40
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!


GDF Suez Energy România desfiinţează caseriile


30 martie 2012

gdfContinuând procesul de modernizare şi de îmbunătăţire a serviciilor oferite, GDF SUEZ Energy România a dezvoltat, în ultimii ani, numeroase modalităţi alternative pentru plata facturii de gaze naturale, având în prezent peste 13.500 puncte de plată în aria sa de activitate la partenerii bancari, oficii poştale, comercianţi sau benzinării.

Folosirea modalităţilor alternative de plată este avantajoasă pentru clienţi, deoarece locaţiile partenerilor pentru plata facturii sunt situate în proximitatea locuinţei clienţilor, aceştia nefiind nevoiţi să se deplaseze special pentru plata facturii de gaze naturale în sediile companiei.

Având în vedere faptul că, în Ploieşti, compania pune la dispoziţia clienţilor săi 320 de puncte de plată a facturilor cu o distribuţie geografică echilibrată, începând cu data de 2 aprilie 2012, în sediul GDF SUEZ Energy România din Ploieşti, strada Trei Ierarhi, Nr 9, activitatea de încasare a facturilor de gaze naturale va înceta. Toţi clienţii companiei au fost informaţi în prealabil despre acest lucru.

Modalităţile de plată oferite în prezent de către GDF SUEZ Energy România sunt :

  • plata în numerar, prezentând factura la :

- agenţiile BRD-Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, Creditcoop, UniCredit Ţiriac Bank ;

- automatele Rompay;

- benzinăriile ENI (Agip) şi OMV;

- comercianţii din reţeaua BRD Groupe Société Générale(precum magazinele Arsis, Carrefour, Proton etc);

- comercianţii din reţeaua PayPoint şi Payzone;

- în oficiile poştale prevăzute cu POS-uri.

  • plata în numerar, folosind codul de client şi valoarea facturii la :

- ghişeele băncilor BRD-Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost şi UniCredit Ţiriac Bank.

  • prin card bancar la ATM-urile BRD-Groupe Société Générale, BCR, Raiffeisen Bank, ING Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, MKB Nextebank şi UniCredit Ţiriac Bank.
  • prin virament bancar (se poate transfera valoarea facturii din orice cont curent către conturile GDF SUEZ Energy România pe baza codului de client);
  • prin debit direct la agenţiile BRD-Groupe Société Générale, Raiffeisen Bank, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, MKB Nextebank şi UniCredit Ţiriac Bank);

Lista completă a modalităţilor de plată este disponibilă pe site-ul companiei la adresa www.gdfsuez-energy.ro.

Activitatea de relaţii cu clienţii în sediile GDF SUEZ Energy România va continua să se desfăşoare conform intervalelor orare cunoscute şi include :

  • încheiere contracte gaze naturale;
  • primire cereri acord acces;
  • schimbări titular contract furnizare gaze naturale;
  • încheiere contracte revizii şi verificări;
  • abonare Facture verde – serviciu gratuit de transmitere a facturii prin e-mail;
  • alte informaţii utile.

Pentru informaţii suplimentare, clienţii pot contacta consilierii GDF SUEZ Energy România  :

  • telefonic, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30-19.00, la numărul 021.9366 (Bucureşti, Ilfov) sau 02xx.936 (unde xx este prefixul judeţului din care se apelează); apel taxabil conform tarifelor stabilite de către operatorii de telefonie;
  • online, completând formularul de contact disponibil la adresa www.gdfsuez-energy.ro.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin


Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 23 februarie 2024
Autentificare
stiriactuale.ro