La standul României din cadrul târgului "Global Food Marketplace"– SIAL, Paris, hala 6, în prezenţa ambasadorului României în Franţa, Bogdan Mazuru a fost lansată marca The Art of DAR, sub care sunt produse dulceţuri şi miere din două regiuni ale Transilvaniei: Târnava Mare şi Valea Barcăului, reprezentate de Fundatia ADEPT Transilvania si AGAPIS, Sălaj.
Produsele sunt unice şi acest lucru se datorează calităţii superioare a produselor: mierea din Valea Barcăului şi gemul, preparat după o reţetă specială a Gerdei Gherghiceanu din Viscri, regiunea Târnava Mare. Aceste zone sunt recunoscute pentru biodiversitatea lor şi pentru pământul curat, fără urmă de îngrăşăminte chimice sau insecticide.
Pentru produsele naturale şi pline de poveste din inima Transilvaniei, cei mai buni meşteşugari locali au creat un ambalaj special, din sticla, argintat, realizat manual si inseriat, cu lingurita de argint cu logo-ul zonei si suport din stejar lustruit cu ceara de albine.
Pentru fiecare produs vandut vor fi plantati cinci stejari, care vor purta numele celui care a cumparat borcanul cu bunatati din Transilvania. Gemurile si mierea de albine The Art of DAR au fost lansate pe piata intr-o serie limitata, câte 1001 de bucăti pentru fiecare zona: Tarnava Mare si Valea Barcaului.