Cea de-a doua ediţie Siemens Race a început joi, iar în cadrul ei, cinci echipe de bloggeri vor străbate România pentru descoperirea soluţiilor de dezvoltare urbană sustenabila.
Proiectul se va desfăşura în perioada 10-16 mai şi presupune parcurgerea unei distanţe de peste 1.500 de km.
Timp de şapte zile, bloggerii vor intra în contact cu tehnologiile compatibile cu mediul înconjurător din 13 oraşe din ţară, descoperind alături de fanii lor din mediul online importanta adoptării acestora în vederea construirii unui viitor sustenabil.
Probele din cadrul întrecerii vor viza domenii precum infrastructura pentru oraşe, energie, sănătate sau industrie şi vor putea fi rezolvate de bloggeri doar cu ajutorul fanilor din mediul online.
"Lansarea celei de-a doua ediţii Siemens Race a fost primită bine de către utilizatorii din mediul online. În perioada de teasing a campaniei, am reuşit să atragem o audienţă online de 75.000 de persoane, conform Zelist. La această cifră se adăugă şi audienţa conturilor de Facebook ale bloggerilor aflaţi în campanie.
Avem încredere că prin utilizarea instrumentelor de social media vom reuşi să creştem interesul publicului faţă de tehnologiile de dezvoltare sustenabila din România", declară Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.
Prima ediţie a proiectului Siemens Race a fost premiată cu Silver Award for Excellence la Categoria "Comunicarea Proiectelor de Mediu" în cadrul competiţiei Romanian PR Award din 2011.