Marile magazine online anunţă că sărbătoarea cumpărăturilor de anul acesta, Black Friday, a fost un succes. Ediţia din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016.
„Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominaţia mobilului, saltul istoric al plăţilor cu cardul şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a devenit cea mai simplă şi eficientă modalitate de a achiziţiona produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani şi estimăm că va creşte în continuare”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.
De asemenea, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric, plăţile cu cardul depăşind pragul important de 30% în Black Friday, ceea ce arată şi un comportament mai informat al clienţilor – aceştia au fost interesaţi să îşi eficientizeze timpul de comandă. Salvarea datelor de card în contul de client a optimizat foarte mult timpul de comandă, jumătate din plăţile online au fost efectuate astfel, iar experienţa clientului a fost una foarte bună.
A treia tendinţă importantă este creşterea valorii medii comandate de clienţi şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. „Clienţii au comandat produse din game superioare, cu mai multe funcţii şi cu specificaţii mai bune. Această tendinţă este susţinută de creşterea veniturilor din ultimul an şi de deschiderea de a investi în calitatea vieţii”, a completat Tudor Manea.
Cele mai mari creşteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming şi PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio şi video, electrocasnice mici, fashion şi cosmetice. Principalele categorii cu cerere în creştere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope şi televizoare.
Una dintre cele mai mari comenzi la eMAG a fost un Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro cu reducere de peste 19.000 euro (18%).
Cele mai scumpe produse vândute de Black Friday
22 noiembrie 2017
Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
Bărbat prins furând bănci de grădină în Ciorani
-
FOTO Poveste de toamnă în Breaza turistică, orasul cu cel mai ozonat aer din Europa de Est
-
Motoare, muzică rock, grătare şi distracţie! Unde? “La Moară”, la Breaza
-
Doliu la Colegiul Naţional „Mihai Viteazul” Ploieşti: Profesoara de chimie Viorica Zaharia a trecut în nefiinţă.
-
Senzaţionalii producători de la "Happy Market" sunt in acest weekend la Piata Artizante din Păulesti
-
Prahova dă startul lunii octombrie cu un weekend plin de evenimente
-
FOTO Roz si la Ploiesti! Ziua Mondială împotriva Cancerului la San marcata de Medlife Ploiesti!
-
Calendarul toamnei! Evenimente culturale şi recreative în judeţul Prahova
-
Explozie de butelie la Proviţa de Jos. Două persoane rănite
-
Un tânăr de 28 de ani şi-a pierdut viaţa într-un accident rutier lângă propria casă, în Prahova
Anul - ediţia nr. 3592
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 17 octombrie 2024
Autentificare
Autentificare