Marile magazine online anunţă că sărbătoarea cumpărăturilor de anul acesta, Black Friday, a fost un succes. Ediţia din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016.
„Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominaţia mobilului, saltul istoric al plăţilor cu cardul şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a devenit cea mai simplă şi eficientă modalitate de a achiziţiona produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani şi estimăm că va creşte în continuare”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.
De asemenea, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric, plăţile cu cardul depăşind pragul important de 30% în Black Friday, ceea ce arată şi un comportament mai informat al clienţilor – aceştia au fost interesaţi să îşi eficientizeze timpul de comandă. Salvarea datelor de card în contul de client a optimizat foarte mult timpul de comandă, jumătate din plăţile online au fost efectuate astfel, iar experienţa clientului a fost una foarte bună.
A treia tendinţă importantă este creşterea valorii medii comandate de clienţi şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. „Clienţii au comandat produse din game superioare, cu mai multe funcţii şi cu specificaţii mai bune. Această tendinţă este susţinută de creşterea veniturilor din ultimul an şi de deschiderea de a investi în calitatea vieţii”, a completat Tudor Manea.
Cele mai mari creşteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming şi PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio şi video, electrocasnice mici, fashion şi cosmetice. Principalele categorii cu cerere în creştere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope şi televizoare.
Una dintre cele mai mari comenzi la eMAG a fost un Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro cu reducere de peste 19.000 euro (18%).
Cele mai scumpe produse vândute de Black Friday
22 noiembrie 2017
Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
Sinuciderea asistata a PSD Sinaia!
-
Andrei Volosevici, reţinut de procurori, în ultima zi de primar al Ploieştiului! Încă trei persoane au primit mandat de retinere pentru 24 de ore
-
Îl împuşti pe Măchiţescu, dar lucrezi cu Raul Petrescu!
-
Elena Lasconi, primarul din Câmpulung si legătura ei cu PNL! Va continua aceasta legătură si după alegerile prezidenţiale?
-
Am avut dreptate: Sinaia are viceprimar PSD!
-
Final de mandat cu declaraţii la Parchet pentru Andrei Volosevici! Ce acuzaţii îi aduc procurorii primarului Ploiestiului
-
Primarul Poliţeanu a făcut dreptate! Simona Puiu se întoarce la secţia de gimnastică ritmică de la CSM Ploieşti!
-
PLAN ROSU activat! 11 masini implicate într-un accident pe A3, , zona comunei Râfov
-
Accident rutier mortal pe DJ 720 în Diţeşti
-
GOAT Festival la final! Cine este marele căstigător?
Anul - ediţia nr. 3623
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2024 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 22 noiembrie 2024
Autentificare
Autentificare