Marile magazine online anunţă că sărbătoarea cumpărăturilor de anul acesta, Black Friday, a fost un succes. Ediţia din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016.
„Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominaţia mobilului, saltul istoric al plăţilor cu cardul şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a devenit cea mai simplă şi eficientă modalitate de a achiziţiona produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani şi estimăm că va creşte în continuare”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.
De asemenea, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric, plăţile cu cardul depăşind pragul important de 30% în Black Friday, ceea ce arată şi un comportament mai informat al clienţilor – aceştia au fost interesaţi să îşi eficientizeze timpul de comandă. Salvarea datelor de card în contul de client a optimizat foarte mult timpul de comandă, jumătate din plăţile online au fost efectuate astfel, iar experienţa clientului a fost una foarte bună.
A treia tendinţă importantă este creşterea valorii medii comandate de clienţi şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. „Clienţii au comandat produse din game superioare, cu mai multe funcţii şi cu specificaţii mai bune. Această tendinţă este susţinută de creşterea veniturilor din ultimul an şi de deschiderea de a investi în calitatea vieţii”, a completat Tudor Manea.
Cele mai mari creşteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming şi PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio şi video, electrocasnice mici, fashion şi cosmetice. Principalele categorii cu cerere în creştere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope şi televizoare.
Una dintre cele mai mari comenzi la eMAG a fost un Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro cu reducere de peste 19.000 euro (18%).
Cele mai scumpe produse vândute de Black Friday
22 noiembrie 2017
Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
Guvernul Bolojan face "victime": 11 comune din Prahova, rămân fără viceprimari!
-
Vara plină de evenimente în Prahova. O săptămână încărcată de poveşti, oameni şi emoţii
-
Ucigaşul cu toporul din Lipăneşti. Tânără de 22 de ani, lovită mortal în plină zi. Agresorul a fost prins la scurt timp!
-
Lovită pe trecerea de pietoni, o femeie din Ploieşti a murit la spital. Fiul cere ajutor pentru a afla adevărul
-
11 suflete, printre care un bebeluş, lăsate sub cerul liber după un incendiu devastator. Apel la umanitate!
-
Femeie aproape ucisă în bătaie de un bărbat care fusese pus în libertate cu câteva ore în urmă
-
EXCLUSIV VIDEO Nico, surpriza banchetului claselor a 8 a de la Colegiul de Artă Carmen Sylva Ploiesti
-
Groapă de gunoi cuprinsă de flăcări azi-noapte, în Prahova
-
Barajul Paltinu rămâne intact! Operaţiunea de golire s-a blocat înainte să înceapă! Ce au descoperit inginerii
-
Acuzaţii grave după o operaţie de peritonită. O fetiţă din Ploieşti, cu corp străin uitat în abdomen
Anul - ediţia nr. 3785
Copyright © 2011 - 2025 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2025 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 3 iulie 2025
Autentificare
Autentificare