Joi, 14 noiembrie 2024 - 6:10:18
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!

Vodafone personalizează serviciul *222


15 mai 2012

vodafoneClienţii Vodafone au la dispoziţie, începând de luni, o versiune îmbunătăţită a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relaţii cu Clienţii - *100# (serviciul de asistenta prin mesaje text) şi *222 (ghidul interactiv audio), a anunţat luni compania.
Astfel, atât abonaţii, cât şi utilizatorii cartelei Vodafone îşi vor putea personaliza mai uşor serviciile şi opţiunile sau vor putea afla detalii despre contul lor.


"Toţi clienţii noştri care apelează *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operaţiuni, repede şi uşor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate şi simplificate faţă de versiunile anterioare, în aşa fel încât să ofere, cât mai intuitiv şi rapid, informaţiile relevante pentru clienţi. În plus, clienţii Vodafone au acum la dispoziţie servicii de asistentă în trei limbi, în cadrul ghidurilor interactive: romana, engleză şi maghiara", a declarat Errol van Graan, senior director customer operations, Vodafone România.
Atât utilizatorii Cartelei Vodafone, cât şi abonaţii, pot efectua şi mai multe operaţiuni prin intermediul celor două ghiduri interactive, fără a fi necesar să intre în legătură cu un consultant Vodafone. În total, 44 de funcţionalităţi automatizate oferă clienţilor posibilitatea de a face singuri modificări în conturi sau de a obţine informaţii specifice.


Clienţii pot avea acces la datele din factura, pot amâna/ confirma plata facturii, pot solicita reemiterea facturii, pot bloca numărul în cazul telefonului furat său pierdut sau pot activa/ dezactiva extraopţiuni (minute/SMS, trafic internet pe mobil, roaming).
Meniurile celor două ghiduri au fost redenumite în funcţie de tipul solicitărilor frecvente: Factura şi plată, Informaţii despre abonament şi servicii active, Internet şi servicii de date, Activare de extra-optiuni, Obţinere PUK şi/sau blocare/deblocare cartela SIM etc.
Navigarea se face mult mai uşor şi datorită faptului că sistemul permite acum micşorarea numărului de selecţii pe care un client este nevoit să le facă până la obţinerea informaţiilor dorite. Spre exemplu, noul ghid *222 permite memorarea anumitor comenzi recurente (cum ar fi alegerea limbii) sau personalizarea ofertelor în funcţie de vechimea în reţea sau modelul de telefon utilizat.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8.327.280 clienţi înregistraţi la 31 decembrie 2011.


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin

Hidroprahova


Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 13 noiembrie 2024
Autentificare
stiriactuale.ro