"În baza acestui parteneriat, LPF va încasa în următoarele cinci sezoane compeţitionale, în mod necondiţionat, o sumă anuală netă egală cu valoarea sumelor anuale încasate din cedarea drepturilor de difuzare primite de LPF în sezoanele competiţionale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. La această sumă se va adăuga suma de 1.000.000 de euro net anual în situaţia în care LPF va organiza competiţia «Cupa Ligii», precum şi un procent de 20 la sută din veniturile nete din publicitate realizate de posturile TV cu ocazia transmiterii, în direct, a jocurilor din Campionatul Naţional al Ligii 1", se arată într-un comunicat postat pe site-ul LPF.
Liga Profesionistă a anunţat că din sumele care urmează să fie încasate în baza acestui parteneriat nu vor fi achitate comisoane de intermediere, aşa cum s-a procedat anterior.
Preşedintele LPF, Gino Iorgulescu, a declarat că astfel şi-a respectat angajamentele asumate în momentul alegerii în funcţie: "Prin semnarea parteneriatului media în condiţiile prezentate, mi-am respectat angajamentele asumate faţă de cluburile din Liga I la momentul alegerii în funcţia de preşedinte al LPF".
Foto si detalii: LPF