Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a deschis un magazin de brand în Menton, Franţa, una dintre cele mai cunoscute staţiuni de pe Coasta de Azur. Unitatea va comercializa cele mai noi produse realizate la fabrica din Cluj-Napoca, dar şi mărcile tradiţionale, relatează digi24.ro.
Magazinul este primul centru Farmec inaugurat în străinătate anul acesta, după ce în 2014 compania a deschis două magazine de brand în Grecia, în Salonic şi în Katerini.
Farmec are magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu Mureş, iar în străinătate, în afară de cele din Grecia şi din Franţa, are magazine în Emiratele Unite Arabe şi în Ungaria.
Strategia companiei pe termen lung vizează extinderea reţelei pe pieţele internaţionale atât prin distribuitori, cât şi prin unităţi proprii. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada.
Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 de milioane de euro), în creştere cu peste 10% faţă de 2013, după extinderea portofoliului de produse şi investiţii în modernizarea liniilor de producţie.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.