Sâmbătă, 22 februarie 2025 - 3:54:52
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!

Invitaţie la relaxare din partea PPC Energie cu o ofertă dedicată clienţilor noi din judeţul Prahova


18 februarie 2025



Eşti în căutarea unui furnizor de energie electrică pe care să simţi că poţi conta nu numai în privinţa facturilor, ci şi a unor servicii suplimentare care să îţi facă viaţa mai confortabilă?

În judeţul Prahova, până la data de 16 martie, PPC Energie are o ofertă care îi vizează pe clienţii noi care optează pentru PPC Relaxat, care include atât furnizarea energiei electrice, cât şi intervenţii de urgenţă. Astfel, beneficiezi de asistenţă gratuită timp de 1 an pentru abonamentul de servicii, adică o reducere cumulată, pe întreaga perioadă contractuală de 12 luni, de 150 de lei (TVA inclus). PPC Relaxat aduce clienţilor beneficii precum două intervenţii de urgenţă/ an incluse în pachet, în limita a 450 de lei fiecare şi acces 24/7 la servicii de asistenţă dedicată pentru solicitările de urgenţă. 


Mai mult, clienţii noi care aleg pachetul PPC Relaxat în perioada de campanie beneficiază de un discount suplimentar de 150 de lei la achiziţionarea unui aparat de aer condiţionat cu capacitate de 12.000 BTU. Mai multe detalii sunt disponibile online: www.ppcenergy.ro/campanie/reduceri-relaxate-in-judetul-tau/

PPC Energie este furnizorul de energie electrică şi gaze naturale dedicat în a răspunde nevoilor clientului de astăzi, preocupat de economisirea energiei, eficienţă şi sustenabilitate. Cu o bază de aproximativ 3 milioane de clienţi casnici, companii şi instituţii, din toată ţara şi o reţea de 80 de magazine moderne, portofoliul PPC Energie cuprinde produse şi servicii cu valoare adăugată care oferă clienţilor confort şi siguranţă.

Clienţii PPC Energie care vizitează www.PPCEnergy.ro sau magazinul PPC Energie din Ploieşti - B-dul Republicii, nr. 183, beneficiază de suportul consultanţilor dedicaţi pentru aspecte legate de serviciile de furnizare a energiei electrice şi gaze naturale (oferte, contracte, facturi etc.). Tot în magazinele fizice, dar şi online, clienţii pot să beneficieze de un portofoliu extins de alte produse sau servicii avantajoase.

În privinţa serviciilor, clienţii pot opta pentru asistenţă în caz de incidente la instalaţiile electrice interioare, la instalaţia de alimentare cu apă, desfundarea instalaţiei de canalizare a apei, repararea boilerelor electrice sau servicii de lăcătuşărie pentru uşa principală a imobilului (deblocări uşi).

Clienţii pot să achiziţioneze şi produse precum centrale termice şi aparate de aer condiţionat. Pentru acestea, PPC Energie asigură suport pentru livrare şi instalare inclus în preţ, împreună cu posibilitatea de plată în rate a acestora, direct prin factura de consum.

Adiţional, clienţii care doresc să devină prosumatori beneficiază de oferte personalizate pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului de prosumator, obţinerea Certificatului de Racordare şi instalarea sistemelor fotovoltaice de către o echipă dedicată.

Pentru cei care preferă interacţiunile online, PPC Energie oferă acces la servicii şi funcţionalităţi esenţiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicaţiei web myppc.ppcenergy.ro şi a aplicaţiei mobile myPPC, disponibilă în mod gratuit în App StoreGoogle Play şi Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor şi înregistrarea indexului. Tot aici clienţii pot accesa oferte competitive pentru energie electrică şi gaze naturale, precum şi soluţii energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice şi echipamente eficiente energetic.

Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie, precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare. Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluţie de plată prin POS.

Pentru asistenţă prin intermediul call-center-ului, clienţii pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România şi din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informaţii despre facturi, solduri sau contracte, iar clienţii pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail [email protected].

În data de 31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie şi PPC Energie Muntenia, parte din Grupul PPC în România, au fuzionat. 

 


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin

Hidroprahova


Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 21 februarie 2025
Autentificare
stiriactuale.ro