România va investi 6 milioane de euro într-o campanie de promovare outdoor care se va desfăşura în mai multe ţări.
Campania va include promovarea atracţiilor turistice româneşti prin reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi pe taxiurile londoneze.
Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), a declarat că această campanie va avea loc pe pieţele ţintă, respectiv SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania sau Italia, dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova.
Proiectul se va derula în următorii doi ani şi va costa cinci-şase milioane de euro.
“Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul”, a spus Filipescu, citat de rnews.ro.