Într-o societate nepăsătoare, de cele mai multe ori, faţă de sesizărilor oamenilor, nu mare mi-a fost mirarea să constat că există şi firme - e drept, private – care pot răspunde prompt la o solicitare, precum cea din foto, adresată de subsemnatul Distrigaz Sud din Ploieşti, al cărui slogan este ”Suntem alături de dumneavoastră!”. Şi chiar este! La numai o zi după trimiterea acestei scrisori pe e-mail-ul firmei, am primit un răspuns prin care mi se aducea la cunoştinţă faptul că ”solicitarea dumneavoastră a fost trimisă operatorului de sistem, pe care-l puteţi contacta la tel. 0219376 sau pe email:[email protected]”.
Nu am apucat să contactez operatorul indicat, deoarece, a doua zi, m-am trezit la poarta casei cu doi domni de la Distrigaz (am reţinut că pe unul îl chema Vasilescu), care au constatat, la faţa locului, anomalia situaţiei sesizată de mine, promiţându-mi că cererea mi se va rezolva cât mai repede cu putinţă.
Mulţumesc, Distrigaz, inclusiv pe această cale, pentru promptitudine, bunăvoinţa şi sfaturile oferite de către cei doi specialisti, pentru ca montarea contorului de gaze la adresa Covurlui nr.20, să fie realizată cât mai curând şi, sper eu, gratuit, conform proiectului de reamplasare iniţiat de Distrigaz Sud, la toţi clienţii de pe raza municipiului Ploieşti.