Sâmbătă, 30 mai 2020 - 2:15:12
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!

Cabinet stomatologic Ploiesti, Dentist Ploiesti - Stomatologie

Reducerile de preţ din magazine au devenit obligatorii


20 martie 2013

etailerii care, în urma anilor de criză, au schimbat radical modul de selecţie, dispunere şi prezentare a mărfurilor vor depăşi perioada dificultăţilor economice globale cu mult mai uşor şi vor înregistra rezultate financiare cu mult mai bune decât cei care se axează prioritar pe reducerile de preţuri, arată o analiză realizată de Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail şi centre comerciale din România.

Urmarea firească este că promoţiile nu mai sunt un factor de diferenţiere între un retailer sau altul, astfel încât selecţia şi dispunerea mărfurilor, precum şi întreaga amenajare şi atmosferă dintr-un magazin dobândesc o importanţă în creştere pentru a atrage cumpărătorii, după cum arată analiza ARGO.

Majoritatea retailerilor internaţionali nu au mai cunoscut o criză similară celei din ultimii ani, iar în ceea ce îi priveşte pe comercianţii locali- cei mai mulţi au "înflorit" în anii 2000- 2008, într-o perioadă în care consumatorul român era avid să cumpere, iar veniturile sale erau în creştere: economia României creştea în fiecare an cu 5-6-7%, iar cererea internă avea un ritm mediu anual de cca 8%. Adaptarea la noile condiţii economice care au debutat în anul 2009 nu a fost uşoară: după ce zeci de ani retailerii au investit în fidelizarea clienţilor şi construirea unor mărci puternice, a venit criza care a clătinat puternic loialitatea consumatorilor faţă de branduri şi a adus febra promoţiilor.

De asemenea, decoratorii profesionişti de vitrine (profesie numită internaţional "window dresser") recomandă amplasarea produselor la înălţimi şi distanţe diferite, pentru a conferi senzaţia de volum şi a putea prezenta mai multe mărfuri fără a aglomera spaţiul. Manechinele trebuie "să prindă viaţă", în posturi interesante, cu lumina concentrată asupra produselor care sunt prezentate. În plus, comerciantul trebuie să aibă stocuri suficiente cu produsele expuse în vitrină, întrucât în caz contrar clienţii vor fi dezamăgiţi şi, cel mai probabil, vor pleca fără să cumpere un substitut.

Reducerile de preţ se vor menţine în top şi în 2013, dar acest an va arăta că, aşa cum consumatorul a devenit mai pretenţios în ceea ce priveşte mărfurile, la fel vor sta lucrurile şi în ceea ce priveşte magazinul din care cumpără: cu cât va fi mai plăcută şi uşoară experinta cumpărăturilor, cu atât mai mult vor fi alese promoţiile din acel magazin, plus alte produse.

 

Sursa: Capital.ro


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
rating
(89 vizualizări)
Dacă v-a plăcut acest articol, daţi-ne un like:

Servicii medicale de calitate la standarde europene

Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:
Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate



Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



servicii complete deratizare,dezinsectie,dezinfectie

































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 26 mai 2020
Autentificare
stiriactuale.ro