O sută de elevi din clasele V-VIII din comunele Ceptura si Fantanele au vizitat luni 18 noiembrie, Palatul Parlamentului, cu sprijinul deputatului Vlad Cosma. Elevii provin de la Scoala Gimnaziala „Nichita Stanescu” din comuna Ceptura si de la Scoala Gimnaziala din comuna Fantanele. Alaturi de deputatul prahovean si de alti functionari ai Camerei Deputatilor, elevii au facut turul cladirii si au vizitat o parte din salile unde isi desfasoara activitatea deputatii. Parlamentarul prahovean organizeaza periodic astfel de vizite pentru elevii din colegiul de circumscriptie, pe care ii insoteste de fiecare data pe traseu.
Elevi din Ceptura şi Fântânele în vizită la Palatul Parlamentului
20 noiembrie 2013

Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
DNA recepţie? Vivi Răchită- autodenunţ public la o televiziune naţională, in legătură cu Stadionul Ilie Oană!
-
60.000 de lei este prejudiciul creat de fostul director Marian Nistor, in visteria Pieţei Centrale din Câmpina. Cum va fi recuperat?
-
FOTO Cum ii salvează pielea soţului Simona Albu, city managerul Ploiestiului! Lucrarea ilegală de pe strLaboratorului acoperită urgent de hârti in Primărie
-
Copil cu febră, trimis acasă de la Spitalul de Pediatrie Ploiesti! Mămica, uimită de lipsa de empatie a cadrelor medicale!
-
Petrolul a intrat in zodia...gafelor
-
Consiliul Local Câmpina, informat despre "gaura" de la Piaţa Centrală. De la cine vor fi recuperate penalităţile impuse de ANAF?
-
A reuşit! Volosevici a ingropat termoficarea la Ploieşti! Când demisionaţi dle primar?
-
RASP cere Poliţiei Locale amendarea Blue Planet pentru că nu a deszăpezit Ploiestiul
-
FOTO/ VIDEO Ploiestiul paralizat de prima ninsoare! Volosevici ocupat de apararea Parcului Municipal de CJ, a uitat de deszăpezirea orasului!
-
Volosevici rămâne tot mai singur! Consilierii locali demisionează din AGA de la Termo Ploiesti!
Anul - ediţia nr. 3192
Copyright © 2011 - 2023 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2023 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 27 ianuarie 2023
Autentificare
Autentificare