Primăria Ploieşti trece printr-o criză financiară gravă! La ora actuală nu mai există lichidităţi şi prevedere bugetară pentru ca municipalitatea să plătească serviciile de utilitate publică. Activitatea SGU deja a fost blocată, după ce primăria Ploieşti nu a mai avut bani pentru a da comenzi de lucrări şi acelaşi lucru este la un pas să se întâmple şi în ceea ce priveşte transportul public în comun sau salubritatea.
Viceprimarul Cristian Ganea spune că se caută soluţii şi că două dintre variante ar fi să fie luaţi banii destinaţi plăţii autobuzelor electrice noi şi să se întârzie cu plata acestora, deşi joi, 15 noiembrie, sunt livrate primele zece bucăţi, sau să fie luaţi banii care au fost prevăzuţi pentru majorarea capitalului Hale şi Pieţe S.A.. Capitalul social al Hale şi Pieţe trebuia majorat pentru reabilitarea Pieţei Centrale, dar deşi Consiliul Local a votat o hotărâre în acest sens, banii nu au fost alocaţi, iar viceprimarul Cristian Ganea spune că ţinând cont de faptul că piaţa nu va fi refăcută anul acesta ar putea fi folosiţi aceşti bani pentru plata serviciilor de utilitate publică.
„Sunt probleme reale cu bugetul municipiului. Căutăm tot felul de artificii şi soluţii legale pentru a-l putea echilibra. Avem nevoie de aproximativ 15 milioane de lei pentru a putea încheia luna noiembrie cu prevederile bugetare ce privesc societăţile SGU, TCE, RASP, iluminatul public, curăţenia, chiar şi CSM are de luat o mică sumă. Ideea este că nu ştim exact de unde vom lua aceşti bani. Sunt mai multe surse, una dintre ele ar fi posibilitatea de a întârzia plata autobuzelor care trebuie să ajungă, dacă există această posibilitate. Altă soluţie ar fi din cei 18 milioane alocaţi SC Hale şi Pieţe să luăm o parte, având în vedere că anul acesta nu o să-i folosească. Încă nu am găsit cadrul legal. Într-adevăr primăria suferă de cauza lipsei de lichidităţi şi prevederi bugetare la aceste capitole. Bugetul de investiţii nu este afectat de aceste probleme“, a declarat Cristian Ganea, viceprimarul Ploieştiului.
Defalcat ar fi nevoie de 3,6 milioane lei la TCE, 2 milioane lei la SGU, 1 milion lei la iluminatul public, 3,8 milioane lei la salubritate, 4,2 milioane lei rate către bănci şi 550.000 lei la CSM.
Viceprimarul Ganea:Sunt probleme reale cu bugetul municipiului
15 noiembrie 2018
- Tags:
- milion,
- piata,
- posibilitate,
- probleme,
- salubritatea,
- hotarare,
- electrice,
- comenzi,
- banci
Din aceeaşi categorie:

Top articole
-
Pianista Ioana Maria Lupaşcu a plecat să cânte îngerilor! Avea numai 45 de ani!
-
Un consilier local PSD din Breaza şi-a pierdut mandatul!
-
Duminica fotbalului feminin din Prahova
-
Cine l-a supărat pe primarul Volosevici?
-
Ploieştiul poate rămâne fără căldură în această iarnă! Inconştienţa primarului Volosevici
-
Petrolul rămâne fără directorul executiv! Bodnari a semnat cu U Cluj!
-
A început Happy Market la Sinaia, o nouă ediţie a celui mai interesant festival de...cumpărături
-
FOTO/ VIDEO Ca la Ploiesti: Finul în vacanţă, naşul inspectează lucrările de pe Bulevard!
-
A.D.I. DEŞEURI - PRAHOVA, ASOCIAŢIA ECOTIC şi UNITED WASTE SOLUTIONS S.R.L. demarează campania de conştientizare şi colectare a deşeurilor DEEE
-
Municipiul Câmpina NU este inclus pe lista oraşelor unde vor fi interzise carnea, laptele şi maşinile
Anul - ediţia nr. 3319
Copyright © 2011 - 2023 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2023 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 29 septembrie 2023
Autentificare
Autentificare