La aproape două luni de când retailerul Profi, numărul doi pe piaţa de retail după numărul de magazine, a fost controlat de Garda Financiară pe motiv că vindea ulei la un preţ mult mai mic faţă de alte magazine, compania pune din nou pe piaţă uleiul Proxi la 4,99 lei.
Retailerul Profi, deţinut de fondul de investiţii polonez Enterprise Investors (EI), revine cu promoţia la ulei care i-a atras un control al Gărzii Financiare şi o amendă din partea inspectorilor. Conform unui newsletter trimis de companie clienţilor, din magazinele Profi se poate achiziţiona ulei sub brandul Proxi (marca proprie a retailerului) la preţul de 4,99 de lei. Din cauza stocurilor limitate, clienţii pot achiziţiona în limita a şase sticle de ulei la acest preţ.
Cu două luni în urmă, reţeaua a primit reclamaţii că vinde prea ieftin uleiul marcă proprie Proxi, motiv pentru care a fost controlată de Garda Financiară. Oficialii companiei explicau atunci că au vândut ulei sub preţul pieţei din cauza acumulării unor stocuri mari. Preţul unei sticle de ulei în comerţ era în februarie situat între 6 şi 12 lei pentru un brand cunoscut şi 5 şi 7 lei pentru mărci private.
Profi deţine în mometul de faţă 162 de magazine aflate în 88 de localităţi din 36 judeţe, fiind cel de al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa retailului modern din România după numărul de magazine.