Compania românească The Practice se afla pe locul 13 în lume în topul celor mai creative agenţii de PR, potrivit primului Creative Index al industriei din acest domeniu, realizat de The Holmes Report.
În acest top a mai intrat o singură agenţie independenta (Prime PR din Suedia), toate celelalte companii fiind reţele internaţionale, conform unui comunicat emis de compania The Practice.
Pe primul loc în acest top se afla compania Weber Shandwick, cu un scor de 120 de puncte, urmată de Ogilvy PR, cu 106 puncte şi Edelman, cu 100 de puncte.
Următoarele poziţii sunt ocupate de Ketchum (74,5 puncte), Burson-Marsteller (46 puncte), Hill & Knowlton (36 puncte), Leo Burnett (35 puncte), Prime (31 puncte), MSLGroup (30 puncte), Fleishman Hillard (26,5 puncte), GolinHarris (26 puncte), Grayling (24 puncte) şi Porter Noelli (24 puncte).
The Practice are un scor de 15 puncte, ocupând locul 13 alături de APCO Worldwide.
The Practice face parte din grupul Leo Burnett, având peste 100 de premii şi nominalizări la concursuri internaţionale şi locale.