Sâmbătă, 23 noiembrie 2024 - 10:10:32
Echipa Ştiri Actuale
Români din toate țările, uniți-vă!

România, ţara care a pierdut lupta cu zăpada


27 ianuarie 2012

zapezimasiniDouă zile de ninsoare şi viscol au fost suficiente pentru a transforma România într-o ţară blocată. Drumurile naţionale, autostrăzile şi calea ferată au devenit impracticabile atât din cauza nămeţilor cât şi, probabil, a incompetenţei celor care trebuia să se ocupe de deszăpezire. Oricum impresia generală este că, indiferent în ce lună ar ninge, autorităţile din ţara noastră sunt luate pe nepregătite.


Directorul de marketing al CFR Călători, Adrian Vlaicu, a declarat, vineri dimineaţa, că 60 de trenuri au întârzieri, unele chiar de peste 500 de minute, garniturile plecând sau sosind din gări cu întârzieri de peste 30 de minute.

Totodată, oficialul CFR a afirmat, la Antena 3, că legătura linia directă cu Constanţa nu s-a putut realiza din cauza condiţiilor meteo, însă se circulă către această destinaţie pe ruta Ploieşti-Buzău-Feteşti.

Trenuri aşteptate în Gara de Nord Bucureşti au întârzieri de 230-535 de minute.

 

Autostrăzile şi 28 de drumuri naţionale sunt închise


Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) informează că vineri, la ora 5.00, un număr de 28 de drumuri importante din ţară erau închise, între care şi autostrăzile A1 şi A2, pe alte 14 circulaţia rutieră fiind îngreunată.

Potrivit situaţiei publicate pe site-ul CNADNR, pe A1 (Bucureşti - Piteşti) la kilometrii 13+000-115+000 se înregistrau precipitaţii abundente; viscol la sol; vizibilitate redusă. Din cauza înrăutăţirii condiţiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca A1 să fie închisă circulaţiei rutiere pentru garantarea siguranţei participanţilor la trafic.

zapezitrenA 2 (Bucureşti - Lehliu) 9+500-64+000 sunt înregistrate fenomene meteo nefavorabile; precipitaţii abundente; viscol la sol vizibilitate redusă, iar din cauza înrăutăţirii condiţiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca A2 să fie inchisă.

DN 1D (Ciorani - Urziceni) 27+000-42+080, între Cioranii de Sus şi Urziceni sunt precipitaţii abundente; viscol la sol (80-90 km/h). IPJ Ialomiţa, IPJ Prahova, împreună cu DRDP Bucureşti au decis închiderea circulaţiei rutiere pe DN1D km 27+000 - 42+080. Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilaje.

DN 2 (Bucuresti - Ramnicu Sarat) 7+500-152+430, sunt precipitatii abundente; viscol la sol, iar IJP Ialomita, IPJ Ilfov, IPJ Buzau impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2 km 7+500 - 152+430. Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare.

DN 21 (Drajna - Călăraşi) 105+000-130+000, e viscol la sol şi vânt puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate zero se actioneaza cu 1 ATB.

DN 22 (Ramnicu Sarat - Băile) 2+800 -30+000, din cauza fenomenelor meteo nefavorabile; precipitatiilor abundente; viscol, IJP Buzău, împreună cu DRDP Bucureşti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN22 km 2+800 - 30+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu patru autoutilaje (două ATB, două vola).

DN 23A (Milcoiu - Martineşti) 11+000-34+400, Gologanu (VN)-Coirăşti (VN) viscol puternic Zona este semnalizată corespunzător, fiind însă imposibil de a acţiona din cauza viscolului.

DN 23B (Măicaneşti - Codreşti) 0+000-21+000 e viscol puternic

DN 24D (Vârlezi - Galaţi) 9+140-84+740 sunt depuneri abundente de zapada viscolită. Zona semnalizata corespunzator. Se va actiona in momentul diminuarii viscolului.

DN 2A (Urziceni ) 3+800-16+720 URZICENI (IL)-ION ROATA (IL) Viscol se actioneaza cu utilaje

DN 2B (Buzau - Faurei) 8+800-38+731- înrăutăţirea condiţiilor meteoreologice, viscol la sol, precipitaţii adundente; vizibilitate redusă au dus la luarea deciziei de închidere a circulaţiei pe DN2B km 8+800 - 38+751. Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare.

DN 2C (Costeşti - Pogoanele, din Buzău) 0+000-48+000, din cauza viscolului, IJP Buzău, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2C km 0+000 - 48+000

DN 2M (Focsani - Odobeşti) 0+000-11+400 e viscol. Imposibilitatea de a acţiona din cauza viscolului. Utilajele vor circula in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta.

DN 2N (Dumbraveni - Jitia, în Vrancea) 17+000-53+000 e viscol.

DN 3 (Ştefăneşti - Bac Ostrov) 50+000-127+000 se înregostrează viscol la sol, vânt puternic 70 - 80 km/h, vizibilitate zero. Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu un ATB.

DN 31 (Călăraşi - Mânăstirea) 0+000-31+000 e viscol la sol, vânt puternic 70 - 80 km/h; DN 3A (Lehliu Gară - Feteşti) 0+000-67+000 e viscol la sol, vânt puternic 70 - 80 km/h; DN 3B (Călăraşi - Feteşti) 0+000-66+000.

DN 4 (Bucureşti - Olteniţa) 12+230-63+000, unde cad precipitaţii abundente, e viscol la sol; vizibilitate redusă; DN 41 (Olteniţa - Daia, din Giurgiu) 0+000-64+080condiţii nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol.

DN 5 (Bucureşti - Giurgiu) 7+000-64+000 sunt ninsori abundente, viscol la sol se actioneaza cu 16 utilaje pentru degajarea carosabilului.

DN 5B 3+200-39+600 - Vizibilitate redusa din cauza viscolului; precipitatii abundente; vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca DN5B sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic

DN 66A (Câmpul lui Neag-Valea Cernei, din Hunedoara) 47+000-88+000. Începand cu 1 Noiembrie 2011 circulatia pe acest sector este inchisa, deszapezirea efectuandu-se numai in cazuri exceptionale, cand sunt puse in pericol vieti omenesti. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte restrictia de circulatie si semnalizarea rutiera temporara.

DN 67C 67+400-79+200 (Vâlcea -Sugag, din Alba) este un drum închis în perioada de iarna de la 1 noiembrie 2011, urmând ca deschiderea sa se faca in funcţie de condiţiile meteo, la fel şi DN 67C (Novaci (GJ) - Sugag) 34+800-67+400, şi DN 7A (Brezoi, din Vâlcea - Petroşani, din Hunedoara) 81+025-91+000, şi DN 7C (Piscu Negru - Cabana Bâlea) 104+000-130+800.

DN CB (Otopeni - Otopeni) 0+000-74+000 este înzăpezit, acţionându-se cu utilaje.


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin

Hidroprahova


Din aceeaşi categorie:



















































































Ştiri Actuale on Linkedin
Ştiri Actuale on Twitter
 on Google Plus
Ştiri Actuale on Facebook



































ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 22 noiembrie 2024
Autentificare
stiriactuale.ro