Cea mai rapidă maşină din lume care poate circula pe şosele este asamblată într-o fabrică Volkswagen din Franţa, una dintre cele mai mari uzine din lume. Iar fiecare componentă este produsă manual în diverse fabrici din Franţa, Germania sau Italia. De exemplu, este nevoie de cinci săptămâni pentru a face şuruburile pentru o singură maşină.
Bugatti Veyron ajunge la 100 de kilometri la oră în numai două secunde şi jumătate. Şi performanţa maşinii nu se opreşte aici. Viteza maximă la care poate ajunge bolidul depăşeşte 400 de kilometri la oră.
O astfel de viteză are nevoie de un sistem de răcire performant, dar şi de cauciucuri pe măsură. De aceea fiecare Veyron este dotat cu 10 radiatoare, în timp ce un set de cauciucuri, create special pentru acest bolid, costă 17 mii de euro. Iar lustruirea maşinii durează două zile.
Şi pentru ca totul să fie perfect, fiecare Veyron este condus aproape 500 de kilometri, pentru ca echipa să se asigure că lucrarea a fost făcută în mod corespunzător. Pentru a deţine un astfel de bolid, aveţi nevoie de un buget extrem de generos. Preţul unui Bugatti Veyron depăşeşte un milion de euro.