
Magazinele Jumbo vor fi ultimele centre comerciale de mari dimensiuni (la nivelul unui hipermarket) care se vor deschide în România înainte de Crăciun. Ultima mare lansare va avea loc pe 17 octombrie, când se va deschide Promenada Mall din Bucureşti (35.000 de mp) în cadrul căruia va exista un magazin mono-brand Lego.
Jumbo este o companie cu istorie de aproximativ 27 de ani, a reuşit să se impună pe piaţa elena printr-un concept unic şi preţuri mici. Actualele magazine au o suprafaţă medie de 8.600 de metri pătraţi şi comercializează 5 categorii mari de produse, cu accent pe jucării care generează în jur de 31% din vânzări. La Jumbo se mai vând produse destinate bebeluşilor şi produse sezoniere care reprezintă câte 25% din vânzări, dar şi produse destinate locuinţei care generează 11% din vânzări. Majoritatea mărfurilor sunt însă foarte ieftine, într-un magazin existând în jur de 22.000 de produse cu un preţ mediu de 4,99 de euro, adică în jur de 23 de lei. În jur de 70% din produsele de pe rafturile Jumbo provin din Asia, iar 45% dintre ele aparţin unor mărci cunoscute.
Jumbo operează în total 62 de magazine, dintre care 51 în Grecia, 3 în Cipru şi 8 în Bulgaria. Totodată, retailerul operează şi un magazin online în Grecia.