Sute de utilizatori ai noului iPad au reclamat pe site-ul de suport al Apple, dar şi pe forumuri online supraîncălzirea aparatului, iar o organizaţie influentă de protecţie a consumatorilor din SUA a anunţat că investighează reclamaţiile şi va publica rapid concluziile.
Consumer Reports, care verifică o gamă largă de produse, de la electronice la maşini, a remarcat comentariile online de pe forumuri şi site-ul Apple despre supraîncălzirea noului model iPad, care a fost lansat la vânzare vineri, şi a decis să verifice problema, a declarat un purtător de cuvânt al organizaţiei.
Apple a lansat joi iPad pe mai multe pieţe, inclusiv SUA, Canada, Marea Britanie, Franţa, Germania, Australia şi Japonia, şi anunţat că a vândut peste 3 milioane de iPad 3 în weekendul de debut al celei de-a treia generaţii a tabletei, stabilind un nou record.
De vineri, tableta va fi disponbilă în alte 24 de ţări. În România, aparatul ar trebui să apară de vineri la magazinele online.
Sute de comentarii postate pe site-ul Apple s-au concentrat pe faptul că bateria noului iPad, mai mare decât a modelului precedent, se încălzeşte prea tare. "Noul meu iPad devine aproape prea fierbinte pentru a-l ţine în mână când folosesc opţiunea radio LTE, chiar dacă doar navighez pe Tweeter, fără să descarc fişiere", potrivit unui comentariu.
Un purtător de cuvânt al Apple a declarat că iPad se încadrează în specificaţiile termice.