
El speră să ca proiectul integrat să fie finalizat cât mai repede, după care se se caute sumele necesare pentru a putea începe investiţia.
"Deci, Canalul Siret-Bărăgan rămâne un proiect prioritar", a mai spus ministrul. Guvernul a înfiinţat la începutul acestui an Administraţia Canalului Siret-Bărăgan, care elaborează studiile şi documentaţiile tehnico-economice pentru proiectarea şi realizarea Canalului Siret-Bărăgan, un proiect aprobat în urmă cu 26 ani, oprit în lipsa fondurilor şi despre reluarea căruia se discută din 2002.
Proiectul pentru realizarea canalului Siret-Bărăgan a fost aprobat în 1988, dar a fost oprit în lipsa fondurilor după construirea a doar 6 kilometri dintr-un total de 190 kilometri prevăzuţi.
După 1990, au existat mai multe tentative de reluare a lucrărilor, din partea diferitelor guverne, dar fără să rezulte nimic concret.