Google pregăteşte o creştere semnificativă a producţiei ochelarilor Glass în perioada premergătoare sărbătorilor de iarnă, au declarat surse apropiate companiei pentru Financial Times, preluat de CNBC.
Pe piaţă se află în prezent cca. 10.000 de ochelari, distribuiţi de către persoane apropiate companiei, dezvoltatori de aplicaţii şi persoane care au câştigat concursul organizat de Google pentru oportunitatea de a testa noua tehnologie.
Google a anunţat anterior că ochelarii nu vor fi disponibili publicului larg până undeva anul viitor, însă la un moment dat posesorii existenţi vor putea "invita" un număr limitat de persoane, care vor avea astfel posibilitatea să cumpere gadget-ul.
Ochelarii Google se conectează la smartphone-ul utilizatorului şi afişează informaţii pe un ecran de mici dimensiuni plasat pe ramă, deasupra unuia dintre ochi. Gadget-ul este controlat prin comandă vocală şi are o cameră digitală foto-video.
Google Glass a devenit omniprezent la conferinţele specializate din Silicon Valley, însă nu a câştigat încă popularitate în rândul publicului larg, fiind criticat pe teme diverse, de la probleme de intimitate la chestiuni de etichetă.
Ochelarii au fost prezentaţi în premieră anul trecut, la conferinţa Google I/O destinată dezvoltatorilor. Participanţii la conferinţă au putut comanda Glass la un preţ de 1.500 de dolari.