Curtea de Apel Bucureşti a decis că mărcile deţinute de Realitatea Media: Realitatea TV, Realitatea.net şi Realitatea FM vor fi preluate de Win Win Business Lobby Company. Decizia instanţei este irevocabilă. Într-o declaraţie pentru evz.ro, Cozmin Guşă a declarat că nu are nici o emoţie, iar Realitatea Tv îşi va continua emisia.
Minuta Curţii de Apel Bucureşti: "Admite recursurile. Modifică în tot sentinţa atacată, în sensul că: Admite contestaţiile formulate de E-Boutique KFT. şi de Win Win Business & Lobby Company Limited împotriva măsurilor luate de administratorul judiciar prin Decizia nr. 5285/23.05.2012. Desfiinţează măsurile administratorului judiciar privind anularea procesului verbal de licitaţie nr. 3144/17.04.2012 şi a contractului de cesiune de mărci încheiat la 18.04.2012, precum şi repunerea părţilor în situaţia anterioară. Respinge cererile de intervenţie accesorie formulate de S.C. PSV Company S.A. şi de S.C. Strategies – Research - Investments S.R.L. Irevocabilă."
Conform paginademedia.ro, compania ungară E-Boutique KFT, este controlată de Elan Schwartzenberg, reapare în lista creditorilor, potrivit undei decizii a Curţii de Apel Bucureşti. Judecătorii au decis vineri, 8 martie 2013, să înscrie în tabloul definitiv creanţa creditoarei E-Boutique KFT.
Mărcile Realitatea Media au fost vândute în vara anului 2012, pentru suma de 1,1 milioane de euro. Cumparatorul a fost o firma britanica, Win Win Business Lobby Company, dar aceasta a primit banii înapoi de la Rovigo, lichidatorul Realitatea Media, companie aflată în insolvenţă. Printre mărcile Realitatea Media se numără: Realitatea TV, Realitatea.net şi Realitatea FM. Tranzacţia prin care mărcile au fost vândute a fost contestată în instanţă de mai multi creditori ai Realitatea Media, potrivit sursei citate.
Valorificarea mărcilor
In data de 14 iunie, Rovigo adresase acţionarilor şi creditorilor Realitatea Media o scrisoare deschisa "vizând o reorganizare de succes a companiei", în care arăta, între altele:
"In vederea evitării blocajului financiar, s-a procedat la valorificarea mărcilor prin operaţiunea de sale and lease-back. Scopul acestei operaţiuni a fost acela că în paralel cu veniturile curente ale societăţii să asigure una din resursele necesare pentru acoperirea pasivului înregistrat de masa credală. (...) Operaţiunea de sale and lease back (...) permiţând debitoarei să beneficieze de o finanţare importantă, ce poate fi utilizata pentru sustinerea capitalului de lucru pe parcursul reorganizării. Astfel, o parte a activului deţinut de societate s-a transformat în lichiditate, iar bunurile respective pot fi utilizate în continuare în condiţii optime, prin închiriere. Operaţiunea asigură şi posibilitatea de răscumparare a bunurilor valorificate prin această metodă la finalul perioadei de închiriere de 5 ani"
Sursa:evz.ro