O veste şocantă a făcut înconjurul presei sportive (şi nu numai) sâmbătă seara. Un oficial al clubului Petrolul Ploieşti a fost prins în flagrant în timp de oferea o sumă de bani unui arbitru! O informaţie incredibilă, dar care îngroapă definitiv unul dintre brandurile fotbalului românesc.
Din nefericire, clubul va fi asociat, din acest moment, cu fapte la limita legilor şi nimeni nu va mai avea încredere în Petrolul, indiferent cine s-ar afla în spatele clubului. O problemă uriaşă de imagine care nu va putea fi reabilitată niciodată.
Iubitorii de fotbal au zis că epoca Luca-Bercea a fost un eveniment nefericit, că problemele din era Daniel Capră au fost o întâmplare... Dar ce te faci când îngropi brandul a treia oară?
M-a uimit lipsa de reacţie a Primăriei Ploieşti, deţinătoarea mărcilor şi a palmaresului Petrolului. Nici cea mai mică declaraţie a vreunui şef al autorităţilor locale. Nici cel mai mic mesaj că din cauza acestei probleme va fi declanşată procedura de reîntoarcere a mărcilor la Primărie. Nimic! Linişte totală! E drept că este duminică, iar la stat nu se lucrează în weekend...
Mărcile trebuiau apărate rapid pentru a salva măcar un mic procent din imaginea Petrolului. O imagine şifonată de incompetenţa celor care au văzut permanent brandul ca pe o vacă bună de muls financiar.
Toţi îşi fac planuri şi scenarii pentru ceea ce va urma, dar nimeni nu spune ce este în acest moment. Nimeni nu iese public pentru a anunţa o soluţie, o idee.
Povestea cu finanţarea unei noi echipe de către Primăria Ploieşti este aproape imposibilă, cu un Andrei Volosevici implicat (încă) într-un dosar la ICCJ tocmai pe tema finanţării din bani publici a Petrolului. Sunt curioasă câţi consilieri locali ar vota un nou proiect de finanţare din bani publici a unei noi echipe a Petrolului. De sponsori, nici nu prea poate fi vorba. Într-o perioadă cu firmele slăbite financiar de pandemia de coronavirus, nici o societate cu nume impecabil nu va accepta asocierea cu un brand implicat în ultimii 15 ani în tot felul de scandaluri.
PS. Şi comunicatul oficial al actualului Petrolul este tot o demonstraţie de lipsă de experienţă în comunicare. Un comunicat făcut pe genunchi, care nu face altceva decât să incrimineze, şi mai mult, clubul. Mă întreb doar unde erau specialiştii în PR ai Veoliei, finanţatorul Petrolului, plătiţi cu sume frumoase? De ce nu au ieşit cu un comunicat profesionist, care să încerce să delimiteze clubul de incidentul neplăcut?
PS2. Cea mai blândă sancţiune a Federaţiei în acest caz ar putea fi retrogradarea cu trei ligi mai jos. Adică pe undeva pe la Superliga B. Cea mai drastică ar putea fi excluderea totală din orice competiţie fotbalistică pe un anumit termen. Orice sancţiune ar fi dată înseamnă îngroparea unui brand care a ţinut cu sufletul la gură un oraş întreg. Păcat!
OPINII Petrolul, un brand îngropat definitiv!
28 martie 2021

Din aceeaşi categorie:
Top articole
-
Gospodărie mistuită de flăcări. Mai multe persoane au suferit atac de panică
-
Crimă sau sinucidere în Parcul Municipal Vest din Ploiesti? Bărbat înjunghiat, descoperit într-un autoturism
-
Schimbare de conducere la CSJ Prahova! Cine îl înlocuieste pe Silviu Crângasu: Urzeală sau Nica?
-
Profesor de la Şcoala de Poliţie, găsit mort în maşină
-
Firmă din Prahova, prinsă cu nereguli. A păgubit statul cu peste 10 milioane de euro
-
Copil de 4 ani, ucis în bătaie de propriii părinţi. Frăţiorul lui, găsit aproape mort de foame!
-
Flăcări uriaşe în Starchiojd! Trei case distruse de un incendiu puternic
-
Abuz şocant în Prahova. Trei membri ai aceleaşi familii, reţinuţi pentru muncă forţată şi trafic de minori
-
Din drum, direct în fântână! Accident în Prahova
-
Crimă din gelozie în Prahova
Anul - ediţia nr. 3715
Copyright © 2011 - 2025 Ştiri Actuale
Copyright © 2011 - 2025 Ştiri Actuale
ISSN–L 2344 – 3006, ISSN 2344 – 3006
Actualizat la 1 aprilie 2025
Autentificare
Autentificare