Postul TV britanic Channel 4 a realizat un documentar, despre un grup de femei care caută pe internet bărbaţi bogaţi care să le finanţeze.
În „Sex, Lies & Rinsing Guys", cele trei protagoniste, Jeanette Worthington, Danica Thrall şi Hollie Capper dezvăluie modul în care îşi folosesc farmecele pentru a obţine bani şi bunuri de la fanii de pe Facebook şi Twitter, scrie Daily Mail.
Ele îşi întâlnesc, rar, admiratorii şi în majoritatea timpului le oferă doar prietenia virtuală.
Femeile spun că au primit ceasuri Cartier, pantofi Jimmy Choo, produse cosmetice sau chiar vacanţe exotice de la admiratorii lor, fără să facă sex cu ei sau măcar să-i întâlnească.
Pentru a se asigura că admiratorii le vor trimite exact obiectele dorite, femeile postează liste de dorinţe pe conturile lor de Twitter, Facebook şi Amazon.
Danica susţine că a primit de la admiratorii săi de pe internet, bunuri în valoare de 25.000 de euro în doar trei luni. Iar Jeanette, mamă a doi copii, spune că face asta de ani buni şi nici nu îşi imaginează viaţa altfel.
„În lista mea de prieteni sunt oameni de afaceri, poate şi câte unul divorţat", se laudă Jeanette, care spune că merge des la cumpărături în New York, pe banii prietenilor virtuali. Ultimul cadou primit este un ceas de aur Cartier de la un om de afaceri pe care l-a întâlnit la un bar.
Hollie este nouă în această afacere. Ea caută oameni care s-o ajute că îşi plătească facturile.
„Ce rost are să munceşti toată viaţa şi să strângi bani, dacă găseşti un fraier care să-ţi dea 1.200 de euro pe lună ca să trăieşti ca o prinţesă?", se întreabă retoric Hollie. Iar Jeanette o completează: „Nu fac nimic ilegal. Nu încalc nicio lege. Dacă există proşti care să-mi dea bani, e problema lor".